مادرانه های یک مــــــــادر

عشق منی؟؟؟؟؟؟ بله

1392/6/30 1:59
نویسنده : مادر
198 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو هم از خونه جدید میمنویسم.....

وبلاگ جدیدت کاملا ویرایش شده و همه خاطراتت رو ساده و زیبا ثبت کردم..

از امروز هر پستی تو تاریخ واقعی خودش نوشته میشه...

از دختر گلم بگم که هزار هزار ماشاا.. برا خودش هر روز خانم تر میشه

بهت با آهنگ دو بخش و سوالی میگم...

دوسم، داری ؟با صدای بلند میگی به لـــــه

میگم عشقه منی؟  میگی به له

کلی هم شیرین زبون شدی

بابا جی...بابا جون

بس س س.....بستنی

س س س لا....سلام

مو و ....میو

گوجی....گربه

نه خوام....نمیخوام

س س س یب....سیب

لی لا...لیلا

مدتیه به فکر تولیدو پخش عمده بعضی کارای هنریم افتادم تا درآمدی هم برامون داشته باشه

دستگیره یخچال و آیفون و جای حوله و شمع

تازگیا 50 دست درست کردم بردم پیش 1 مغازه سفره فروشی و وسایل تزئینی آشپز خونه

خوشبختانه همه رو 2 روزه فروختن

الانم  بیش از200 دست دیگه سفارش دادن که خیلی خوشحال شدم و قراره بریم تهران

وسایل مورد نیازمو بخریم و 1000 دست درست کنم چون مطمئنم فروش میره....

یه فروشگاه بزرگ هم ازم نمونه کار خواستن امیدوارم بعد از کارشناسی کارهام

قبول کنن براشون تولید بالا انجام بدم...

و خودم مطمئنم این همه رونق از وجود پر برکتت تو خونه ماست..

راستی همینکه چادر و روسری میبینی گفتم سر میکنی و سر به زمین میزاری  اینم یه مدلشنیشخند

منم دعا کن مامانیخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)