مادرانه های یک مــــــــادر

چه خدای خوبی داریم...............

1392/6/29 1:57
نویسنده : مادر
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمام عشق من ...

سلام معصوم ترین پاره تنم...

خدارو بخاطر همه خوبیهایش سپاسگذارم...

بخاطر عشق ..بخاطر من.......بخاطر تو

چند ساعتی بیشتر نمانده تا زیر گوشت زمزمه کنم...

         همدم روزگارم اولین سالگرد تولدت مبارک

باور نمیکنم که چقدر زود گذشت...به راستی که زیباترین روز روزگار رفته ام روز تولدت بود

تو اولین کسی بودی که لذت مادر شدن را و عنوان زیبای مادر را به من داده ای

تو زیبا ترین هدیه خدای خوب منی

تو لذت تمام روزهای رفته و نیامده ام شده ای...

برایت بهترینها را آرزو میکنم...خدا را .. صبر را...عشق را...خدا را..

در این لحظه که برایت مینویسم چند دقیقه ای مانده تا لحظه هایی

که نشانه های آمدن تو را به آغوشم بی چون و چرا کرد...

چه نوشته های ننوشته که قرارم بود برایت امشب بنویسم اما هم اکنون که یا آن لحظه ها میکنم

فقط اشک برایم مانده است و لبخندی خیس از بغض...و خدایی که نتوانم سپاسش گفت..

دوستت دارم.........دوستت دارم

تولدت مبارک دختر مهربانم..

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)