مادرانه های یک مــــــــادر

جناب سشوار

1392/6/28 18:23
نویسنده : مادر
144 بازدید
اشتراک گذاری

اوضاعی داریم ما با تو مامان.....

قبلا هم برات گفتم یه بی حسابی کردیم،تو اون کتاب خوندیم بچه ها از صدای سشوار خوششون میاد

چون تداعی صدای درون رحم مادرشونه.....

اینجا سشوار کنارم گذاشته بود و تو داشتی نگاه ساعت قورقوریت میکردی من، یه لحظه روشن

خاموشش کردم یه دفعه دیدم دادت بلند شدبه اعتراض که چرا خاموشش کردم....

هرچی هم شکلک برات درآوردم آروم نمیشدی

گفتم اینجوری که نمیشه

آخه بشتر وقتا هی باید این سشوار روشن باشه تا تو باهاش کلی دست و پا بزنی و بخندی و

یه صداهای پرت و پلا از خودت در بیاری

اومدم به این فک کردم یه کاری کنم کنتر برقمون سوت نکشه....

به ذهنم یهو رسید که چرا بیشتر اوقات که لب تاب روشنه سشوار 2000wهم روشن باشه

دست بکار شدیم و سشوار رو روشن کردیم و در همون حال ازش فیلم گرفتیم ریختیم رو لب تاب

و دیگه از امروز به بعد هوس سشوار که کنی اون کلیپ پخش میشه.....

ولی واقعا سرسام آوره...

آخه تو چه جوری تحمل میکنی...

خداییش همین الانم که دارم مطلب مینویسم کلیپه داره پخش میشه و تو شیر میخوری و من با مطلب

مینویسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)